search

Kolektor BMW M340i G20/G21 B58.2 Wagner Tuning

11 351,00 zł Brutto

Kolektor ssący ze zintegrowanym Intercoolerem EVO1 BMW M340i G20/G21 B58.2 Wagner Tuning 200001175

200001175
Ilość
Dostawa w ciągu 2 dni roboczych


Kolektor ssący ze zintegrowanym Intercoolerem EVO1 Toyota - BMW B58.2 200001175

Toyota Supra - Kolektor dolotowy BMW EVO1 ze zintegrowanym intercoolerem do silnika

B58.2 Numer części: 200001175 Pasuje plug and play do następujących modeli:

- BMW 2er G42 M240i

- BMW 3er G20/G21 M340i

- BMW 4er G22/G23/G26 M440i

- BMW Z4 G29 M40i

- Toyota GR Supra MK5

3,0-litrowy silnik turbo B58.2 w określonych modelach BMW/Toyota jest wyposażony w pośredni obwód chłodzenia powietrza doładowującego. Tak więc chłodzenie powietrza doładowującego jest realizowane przez chłodzony wodą intercooler, który jest zintegrowany bezpośrednio z kolektorem dolotowym.

Kolektor dolotowy WAGNERTUNING ze zintegrowanym intercoolerem ma nowy rdzeń wydajności, który został specjalnie opracowany dla wysokich wymagań i indywidualnej pozycji montażowej silnika B58.2 i oferuje o 128% większą zewnętrzną objętość rdzenia w porównaniu z oryginalnym intercoolerem. Obliczony stosunek wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni chłodzącej zapewnia maksymalny transfer ciepła i jednocześnie najlepszy możliwy wewnętrzny przepływ powietrza. Z pomocą symulacji CFD, frezowane CNC zbiorniki czołowe zostały zaprojektowane pod kątem optymalnych warunków przepływu powietrza. Rezultatem są doskonałe właściwości chłodzące przy minimalnym ciśnieniu wstecznym. Dlatego ten zestaw jest również idealny do użytku wyścigowego. Optymalny efekt chłodzenia doładowanego powietrza przy znacznym wzroście wydajności!

Wszystkie grzejniki WAGNERTUNING są wyposażone w przewodzącą ciepło powłokę antykorozyjną, która zapewnia długotrwały efekt chłodzenia. Instalacja systemu plug & play jest prosta i łatwa do wykonania (dołączona jest również instrukcja instalacji).

Zalety tego produktu:

- znacznie lepsza wydajność chłodzenia (do 20°C chłodniej IAT)

- maksymalne mechaniczne odciążenie turbosprężarki (35% mniejsze przeciwciśnienie)

- większa moc i moment obrotowy dla Twojego silnika

- 100% odporność na ciśnienie

- 100% wtyczka i Play (bez modyfikacji)

- preprocesowany wtrysk paliwa do portu ( opcjonalnie dostępny tutaj )

- trzy porty 1/8 NPT do pomiaru dodatkowych parametrów

- sześć preprocesowanych portów NOS lub WMI (na przykład dysze 90° NOS 1/16 NPT )

- ten kolektor dolotowy jest odpowiedni dla wszystkich poziomów wydajności

- do 4 lat gwarancji

200001175