ŚLEDŹ PRZESYŁKĘ BEZPOŚREDNIO U KURIERA
GŁÓWNE ZASADY WYSYŁKI ZAMÓWIENIA
I. TERMINY
1. Wszelkie terminy, określane są w dniach roboczych i zwyczajowo nie wcześniej, jak od chwili zaksięgowania wpłaty na koncie Sprzedawcy.
2. Czas realizacji przesyłki zamówienia, głównie obejmuje:
a) jednoznaczne, wzajemne między Klientem, a Sprzedawcą potwierdzenie realizacji zamówienia,
b) przygotowanie logistyki dla przedmiotu zamówienia,
c) spedycja zamówienia.
3. Na czas dostawy, istotnie też wpływa forma sposobu rozliczenia zamówienia:
a) płatność elektroniczna, np. poprzez serwis Przelewy24.pl – jest to zalecana forma płatności, jako że księgowana jest u Sprzedawcy w tej samej chwili, co składane przez Klienta zamówienie,
b) za pobraniem u Kuriera - Uwaga: niektóry asortyment, jest wykluczony z zamówień za pobraniem.
W razie wątpliwości, zadzwoń lub napisz do nas: tel. +48 607 450 151 e-mail: sklep@wagnertuningsklep.pl
c) przedpłata gotówką lub przelewem – zazwyczaj stosowana przy realizacji zamówienia indywidualnego - personalizowanego - na zamówienie,
d) przelew zwykły - zwyczajowo księgowany u Sprzedawcy po dwóch dniach roboczych.
4. W przypadku płatności dokonywanych przelewem zwykłym lub poprzez firmę ratalną, termin realizacji wysyłki zamówienia, liczony jest od dnia zaksięgowania wpłaty wartości zamówienia na koncie bankowym Sprzedawcy.
5. Zamówienie składające się z produktów o różnym terminie realizacji, jest wysyłane po skompletowaniu całości zamówienia, tzn. po upływie najdłuższego z podanych terminów oczekiwania jego realizacji.
Istnieje możliwość składania przez jednego Klienta zamówień w kilku niezależnych terminach wysyłkowych. W takim przypadku, należy złożyć niezależne zamówienia, w których koszt dostawy, liczony jest oddzielnie i stosownie do zadeklarowanego przez Sprzedawcę terminu doręczenia konkretnego produktu.
6. W przypadku braku asortymentu w magazynie lub braku możliwości realizacji zamówienia Klienta w terminie uprzednio zadeklarowanym przez Sprzedawcę, Sklep Internetowy ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w okresie 30 dni, licząc od dnia złożenia zamówienia przez Klienta.
W takiej sytuacji Sklep Internetowy niezwłocznie skontaktuje się z Klientem telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail, celem podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w przedmiocie anulowanego zamówienia.
7. Zamówienie, domyślnie dostarczane jest na adres wskazany przez Klienta w formularzu zamówienia.
8. Wysyłka zamówienia, realizowana jest przez Sprzedawcę tylko w dni robocze.
9. Sprzedawca domyślnie realizuje wysyłkę zamówienia, poprzez firmę kurierską DPD, w której czas dostawy na terenie kraju, zwyczajowo wynosi 1-2 dni robocze.
10. Na życzenie Klienta, przesyłka zamówienia może być ubezpieczona w sposób dodatkowy (powyżej 10 000 PLN), niż to oferuje w standardzie preferowana przez Sprzedawcę firma kurierska.
11. W celu ustalenia przybliżonego terminu dostawy należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta firmy spedycyjnej lub podać dyspozytorowi spedytora numer listu przewozowego, dodatkowo wnioskować o telefon do lub od Kuriera. Można też skorzystać z funkcji , poprzez stronę internetową Spedytora: „śledzenia przesyłki DPD”
12. W przypadku opóźnień doręczenia przesyłki lub uszkodzeń opakowania przesyłki zawierającej przedmiot zamówienia, ostatecznie mogących zainicjować po stronie Klienta postępowanie reklamacyjne wobec Sprzedawcy, w tym odstąpienia od umowy kupna-sprzedaży zamówienia, Klient zobowiązany jest:
a) w przypadku niedoręczenia przesyłki w zadeklarowanym przez Kuriera terminie, złożyć pisemną reklamację na adres e-mail Sprzedawcy: sklep@wagnertuningsklep.pl
b) w przypadku uszkodzenia przesyłki, sporządzić w obecności Kuriera protokół wraz z ze zdjęciami obrazującymi uszkodzenie opakowania przesyłki – zgodnie z postanowieniami umowy kurierskiej, Kurier ma obowiązek przyjąć protokół zawierający zastrzeżenia Odbiorcy/Adresata przesyłki, wraz z uzasadnieniem odmawiającego odbiór przesyłki z winy Kuriera lub Spedytora, którego dany Kurier reprezentuje.
W przeciwnym wypadku, Klient nie może przenosić na Sprzedawcę odpowiedzialności za nieudokumentowane z winy Klienta i Kuriera zastrzeżenia, mogące ostatecznie wpływać na ocenę realizacji przedmiotu zamówienia.
13. Sprzedaż i dostawa towarów będących ostatnimi na magazynie (outlet) – wobec asortymentu oferowanego w ilościach końcowych jego stanu magazynowego (np. 1 szt. / 1kpl. / 1 op.) w sytuacjach losowych, np. przed terminem dostawy od producenta kolejnej partii danego asortymentu, Sprzedający ostatecznie kierując się dobrem Kupującego, może zaoferować dłuższy termin realizacji zamówienia od pierwotnie zadeklarowanego - w takiej sytuacji, istnieje też możliwość anulowania zamówienia wraz ze zwrotem wpłaty dla Kupującego. Wszelkie ustalenia wiążące, winny być przeprowadzone w drodze przyjętej korespondencji elektronicznej, między Sprzedającym, a Kupującym.
14. Sprzedaż i dostawa określona indywidualnie (na zamówienie) – asortyment sprzedawany „na zamówienie”, wymaga 100% przedpłaty, chyba że Sprzedający ustali z Kupującym inaczej. Asortyment sprzedawany „na zamówienie”, zgodnie z przepisami prawa sprzedaży na odległość, również objęty jest ograniczonym zakresem prawa zwrotu bez podania przyczyny po stronie Kupującego. Zasady reklamacji, rękojmi oraz gwarancji, pozostają bez zmian dla asortymentu sprzedawanego „na zamówienie”. Wszelkie ustalenia wiążące, winny być przeprowadzone w drodze przyjętej korespondencji elektronicznej, między Sprzedającym, a Kupującym.
II. POZOSTAŁE POSTANOWIENIA SKLEPU INTERNETOWEGO
1. Regulamin
2. Polityka Prywatności
3. Formularz odstąpienia od umowy
4. Śledź przesyłkę u Kuriera
Masz dodatkowe pytania? - zadzwoń lub napisz do nas: tel. +48 607 450 151 e-mail: sklep@wagnertuningsklep.pl