G%C3%93RNY%20BANER.jpg

WAGNER TUNING - Twój ekspert od najwyższej jakości intercoolerów i części silnikowych

Intercooler to niewątpliwie jeden z najważniejszych elementów każdego samochodu z silnikiem turbodoładowanym. To doładowanie jest skutecznie wspomagane przez intercooler , który znacznie schładza strumień powietrza opuszczający sprężarkę. Chłodniejsze (a ca za tym idzie - gęstsze) powietrza pozwala na szybsze osiągnięcie zaprogramowanego doładowania, dzięki czemu otrzymujemy wzrost osiągów silnika, oraz szybszą reakcję na gaz. 

Zespół WAGNER TUNING wyspecjalizował się w rozwoju, projektowaniu i produkcji intercoolerów oraz innych części silnika, takich jak kolektory wydechowe, downpipe'y i elementy układu dolotowego. Dzięki innowacyjnemu oprogramowaniu, rozwiniętej i technologii pomiarowej, najwyższej precyzji podczas produkcji oraz wysokim wymaganiom jakościowym stawianym sobie i produktom, WAGNER TUNING stał się firmą działającą na całym świecie, ze stale powiększającym się gronem zadowolonych klientów.

Produkty Wagner Tuning wykonane są z najwyższej jakości materiałów i zabezpieczone powłoką antykorozyjną o bardzo dobrych właściwościach termoizolacyjnych. Zwiększony względem seryjnego intercoolera rozmiar rdzenia zapewnia doskonałe chłodzenie i wyraźny przyrost mocy. Dzięki udoskonalonej konstrukcji eliminuje wszystkie fabryczne przewężenia. Intercooler jest idealnie dopasowany do modelu samochodu dzięki czemu montaż odbywa się bez ingerencji w karoserię (P&P). Produkty Wagner Tuning cechują się estetycznym wyglądem, przez co wyglądają jak fabryczny element. W każdym zestawie załączona jest instrukcja i potrzebne akcesoria montażowe.

Wyróżniamy 2 modele intercoolerów Wagner Tuning: Performance oraz Competition, które występują w kilku wersjach, różniących się wielkością:

  • EVO1 (znacząca poprawa względem seryjnego intercoolera),
  • EVO2 (zwiększony rozmiar względem wersji EVO1),
  • EVO3 (największa i najwydajniejsza seria)

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania:

Ile mocy zapewnia intercooler Wagner Tuning?
Na to pytanie nie można odpowiedzieć konkretną liczbą. Rzeczywisty wzrost wydajności zależy od różnych, czasem zmieniających się czynników, takich jak temperatura otoczenia, wersja oprogramowania lub inne elementy sprzętowe w pojeździe. Co do zasady jednak po zamontowaniu intercoolera firmy WAGNER TUNING można założyć wzrost wydajności o 5-10% .

Jakie wady ma większy intercooler od Wagner Tuning?
W skrócie: nie ma żadnych. Doposażenie pojazdu w intercooler dobrze zrobi Twojemu pojazdowi, ponieważ dzięki intercoolerowi turbosprężarka jest odciążona, a spalanie mieszanki jest bardziej wydajne.

Czy intercoolery Wagner Tuning można stosować w połączeniu z produktami innych producentów?
Nie ma żadnych przeciwskazań do stosowania produktów Wagner Tuning z częściami innych producentów.

Jaka jest różnica pomiędzy intercoolerami Wagner Tuning, a produktami konkurencji?
Podstawowa różnica między wydajnością z jednej strony a konkurencją z drugiej polega na konstrukcji rdzenia intercoolera . Intercoolery w wersji PERFORMANCE posiadają rdzeń typu BAR&PLATE oferujący doskonałe chłodzenie i ulepszony przepływ względem seryjnych jednostek. Są relatywnie ciężkie, dzięki czemu występuje inercja temperatury: pod obciążeniem dłużej zachowują niską temperaturę, ale też potrzebują więcej czasu na ostygnięcie.

Intercoolery w wersji COMPETITION posiadają rdzeń typu TUBE&FIN oferujący najlepsze chłodzenie i przepływ w porównaniu zarówno do jednostek seryjnych, jak i wersji PERFORMANCE. Struktura wersji TUBE&FIN czynie je stosunkowo lekkimi, przez co wymiana ciepła następuje szybciej.

Jaka jest różnica pomiędzy FMIC, TMIC i SMIC?
Odpowiedź na to pytanie jest prosta, wystarczy spojrzeć na znaczenie tych skrótów z języka angielskiego: FMIC (Front Mounted Intercooler) to chłodnica powietrza doładowującego, która znajduje w centralnej części przodu pojazdu, podczas gdy SMIC (Side Mounted Intercooler) umieszczony jest w bocznych częściach przodu pojazdu. TMIC (Top Mounted intercooler) ma swoje miejsce bezpośrednio na silniku.