Kolektor BMW M140i F20/21 Wagner Tuning
Kolektor ssący ze zintegrowanym Intercoolerem EVO1 BMW 1er F20/21 M140i Wagner Tuning 200001175
Kolektor dolotowy Toyota BMW EVO1 ze zintegrowanym intercoolerem do silnika B58.1 200001204
Numer części: 200001204 Pasuje plug and play do następujących modeli:
- BMW 1er F20/21 M140i
- BMW 2er F22/23 M240i
- BMW 3er F30/31 M340i
- BMW 4er F32/33/36 M440i
Turbodoładowany silnik B58.1 o pojemności 3,0 l w określonych modelach BMW jest wyposażony w pośredni obwód chłodzenia powietrza doładowującego. Tak więc chłodzenie powietrza doładowującego jest realizowane przez chłodzony wodą intercooler, który jest zintegrowany bezpośrednio z kolektorem dolotowym.
Kolektor dolotowy WAGNERTUNING ze zintegrowanym intercoolerem ma nowy rdzeń wydajności, który został specjalnie opracowany dla wysokich wymagań i indywidualnej pozycji montażowej silnika B58.1 i oferuje o 128% większą zewnętrzną objętość rdzenia w porównaniu z oryginalnym intercoolerem. Obliczony stosunek wewnętrznej i zewnętrznej powierzchni chłodzącej zapewnia maksymalny transfer ciepła i jednocześnie najlepszy możliwy wewnętrzny przepływ powietrza. Z pomocą symulacji CFD, frezowane CNC zbiorniki czołowe zostały zaprojektowane pod kątem optymalnych warunków przepływu powietrza. Rezultatem są doskonałe właściwości chłodzące przy minimalnym ciśnieniu wstecznym. Dlatego ten zestaw jest również idealny do użytku wyścigowego. Optymalny efekt chłodzenia doładowanego powietrza przy znacznym wzroście wydajności!
Wszystkie grzejniki WAGNERTUNING są wyposażone w przewodzącą ciepło powłokę antykorozyjną, która zapewnia długotrwały efekt chłodzenia. Instalacja systemu plug & play jest prosta i łatwa do wykonania (dołączona jest również instrukcja instalacji).
Zalety tego produktu:
- znacznie lepsza wydajność chłodzenia (do 20°C chłodniej IAT)
- maksymalne mechaniczne odciążenie turbosprężarki (35% mniejsze przeciwciśnienie)
- większa moc i moment obrotowy dla Twojego silnika
- 100% odporność na ciśnienie
- 100% wtyczka i Play (bez modyfikacji)
- preprocesowany wtrysk paliwa do portu ( opcjonalnie dostępny tutaj )
- trzy porty 1/8 NPT do pomiaru dodatkowych parametrów
- sześć preprocesowanych portów NOS lub WMI (na przykład dysze 90° NOS 1/16 NPT )
- ten kolektor dolotowy jest odpowiedni dla wszystkich poziomów wydajności
- do 4 lat gwarancji